آغاز فروش نیواکتیون در سیزدهمین نمایشگاه خودرو مشهد
 

به گزارش خبرنگار اعزامی «مجله ماشین»؛ نیواکتیون به عنوان اولین شاسی بلند کوپه ایران، که چندی پیش، خبر ورود آن به بازار توسط مدیران شرکت رامک خودرو، اعلام شده بود، مجهز به موتور بنزینی 2300 سی سی و توان 150 اسب بخار و گشتاور 214 نیوتون متر است.
سیستم انتقال نیرو مجهز به گیربکس 6 دنده ی تولیدی شرکت borg warner آمریکا است که توسط شرکت معتبر استرالیایی drivetrain systems international مونتاژ می گردد.


نیواکتیون در مدلهای 2wd و 4wd (تک دیفرانسیل و دو دیفرانسیل) به بازار معرفی شده و تنها خودرو شاسی بلند کوپه ی ایران در کلاس compact می باشد که دارای شاسی مستقل فولادی است.
سیستم تعلیق جلو در این خودرو از سیستم جناقی دوبل آزاد با فنرهای پیچشی سود برده و در قسمت عقب نیز از اتصال پنج مفصلی با فنرهای پیچشی و میل موج گیر و میل تعادل استفاده شده است که روی هم می توانند خاطره یک سواری خوب و متعادل را از این شاسی بلند آفرود به ارمغان بیاورند.
همچنین در بخش ایمنی نیز به کمک سیستم های hdc, ebd, esp, abs  و در نهایت سیستم ضد واژگونی arp اطمینان کافی از تعادل و ایمنی در هنگام استفاده از این خودروی شاسی بلند همراه خواهد بود.


از امکانات و تجهیزات رفاهی اکتیون می توان به دی وی دی و نویگیشن فارسی، گرم کن صندلیهای جلو، صندلی های چرم سرنشینان جلو و عقب، سان روف، دوربین دنده عقب، رینگ 18 آلومینیومی، ایربگ های جلو و پرده ای جانبی و ... اشاره کرد.
اکتیون تنها شاسی بلند آفرودی است که که ویژگی های دو خودروی کوپه و suv را یکجا داراست و می تواند به راحتی هر چه تمام هم درمسیرهای آفرود و هم در مسیرهای شهری یا آنرود از کیفیت بالای رانندگی با آن لذت برد.
گفتنی است رامک خودرو در این نمایشگاه فروش ویژه خودروهای رکستون و کایرون را نیز آغاز کرده است.
همچنین بنا بر اعلام رامک خودرو علاقه مندان به اطلاع از شرایط فروش خودرو نیواکتیون می توانند کد 501 را به شماره 20004714 ارسال کرده و از شرایط ویژه فروش این خودرو مطلع شوند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:



آخر ماشین
تصاویر،ویدئو و اخبار به روز دنیای خودرو در آخر ماشین
درباره وبلاگ

.:((بسم الله الرحمن الرحیم)):. هدف ما از ساخت این وبلاگ انتشار اخبار خودروی ایران و جهان از منابع تایید شده به مردم عزیز کشورمان است تا حداقل در زمینه اطلاعات عمومی و یا حتی انتخاب و خرید خودرو ایشان را یاری نماییم با آرزوی سلامتی برای شما دوست عزیز .: لطفا نظرات تبلیغاتی ندهید:.
آخرین مطالب
نويسندگان


آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 294
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 836
بازدید ماه : 13023
بازدید کل : 462737
تعداد مطالب : 902
تعداد نظرات : 27
تعداد آنلاین : 2